Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Špačkovo arabské dobrodružství

  • Autor: xander
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Havel/Špaček
  • Rating: decentní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ethanol nebo ethylalkohol (obecně alkohol, hovorově špiritus) je druhý nejnižší alkohol. Jde o bezbarvou kapalinu ostré, ale ve zředění příjemné alkoholové vůně, která je základní součástí alkoholických nápojů. Je snadno zápalný, a proto je klasifikován jako hořlavina 1. třídy. A občas člověka postrčí k činům, ke kterým by se za střízliva neodhodlal. Ladislav Špaček by mohl vyprávět.
  • Klíčová slova: alkohol, vyprávění v první osobě

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Samotnou by mě asi nikdy nenapadlo tyhle dva shipovat – vlastně by mě asi nenapadlo Špačka shipovat s kýmkoli, snad kromě platonické zamilovanosti do etikety :D Prostě jsem si nikdy nepředstavovala, že by se Špaček mohl snést (jaká to ptačí metafora!) ze svých morálních výšin sem k nám smrtelníkům, a tady dělat něco tak přízemního, jako nedejbože... kopulovat. Ale po téhle povídce to všechno dává perfektní smysl. Body plus hlavně za Špačkovo roztomile upejpavé opilecké blábolení, které se i přes značný stupeň společenské únavy pořád snaží prokládat rychle uvadajícím raciem :)”
ArcheaMajuar:
“Jsem dojatá. Špačka s Havlem jsem si niterně shippovala odjakživa, takže tahle něžná povídka pro mě do jisté míry byla dream come true.”
bedrníka:
“Příjemně distinguovaná povídka. :-) (A sláva sláva, správně použitý přechodník, který nadto do stylu tohohle POV krásně sedne.)”