Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Meče a dudlíky

  • Autor: Master Erestor
  • Překladatel: Samy
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Erestor/Glorfindel, Elladan/Orophin, Haldir/OMC (Králík), Lindir/OMC (Feronil), Aragorn/Arwen, Elrond/? (žena), Elrohir/? (žena)
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Tento příběh je součástí cyklu Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky a navazuje na „VKEŘ:Výroční konferenci elfích říší“ – kde vztah mezi Erestorem a Glorfindelem nabral překvapivý obrat. Povídka „Meče a dudlíky“ vám předkládá všechna ta známá klišé o těhotenství – od neobvyklých chutí až po výkyvy nálady – a také několik vzpomínek týkajících se Glorfindelovy minulosti. Zabiják balrogů má velice smutné tajemství…
  • Klíčová slova: Mpreg, humor, smutné tajemství

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“Tady nám to místy vážní, do toho mpreg, nějaké ty slzičky, pochybnosti o vlastních rodičovských schopnostech, dávná traumátka... ale o to je to lepší. :3”
Vithra:
“.”
Su Šenka:
“Pěkné navázání na VKEŘ. V hlavních rolích sličný Zabiják balrogů, Erestor, který má rád žabí nohy, okouzlující dáma Firinwë a samzřejmě Elrond s jeho sbírkou náprstků. To všechno okořeněné troškou nevinné romantiky ze strany Orophin/Elladan :). Jednoznačně 5, k tomuhle se vracím často :)”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“.”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“Elfové vesele blázní dál i když se na nebi tu a tam vyskytne mráček a někdy dokonce zuří přímo bouřka.”
Pyriel:
“Druhá část rozsáhlého cyklu „Maximálně nezáživný život mistra Erestora z Roklinky“, navazuje na VKEŘ. Možná už ne tak bláznivý humor, ale přesto velice okouzlující.”