Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Stíny minulosti

  • Autor: Kartist
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Harry
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Během bitvy o Bradavice bylo zlaté trio ještě schopné zachránit Snapeův život. Zatímco Harry běžel k myslánce, Hermiona s Ronem jej ošetřovali. Harry pak před cestou do Zapovězeného lesa svým přátelům nařídil, aby ho za každou cenu dopravili v pořádku do komnaty nejvyšší potřeby a dále do bezpečí. Pohled, který si tehdy se Severusem vyměnili, než se Harry odebral na jistou smrt, jim utkvěl v paměti i po skončení druhé kouzelnické války. Hlavně jednomu z nich.
  • Klíčová slova: Snape přežije válku

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Bože, Severus uzurpující si hrneček s jelenem je TAK zlatý... Jinak tu Severus má po válce už zřejmě trochu obroušené hrany, tudíž z něj neodkapává jeho typický sarkasmus po hektolitrech jako v jiných povídkách (což já ráda), ale zase to Harrymu dost usnadňuje práci :) Takže je to takový milý vánoční fluffík, který stojí za přečtení i v případě, že jste jako já jinak spíš na hurt/comfort, rape a jiné podobně zvrhlé povídky :D”
bedrníka:
“Snape je tu hned od začátku takový uhlazený a smířlivý a přátelský, aniž bychom se dočkali jeho POV, který by tu změnu v přístupu trochu vysvětlil. Dejme tomu, že za to může nečekané přežití války. Ale aspoň je hezky zašitý v Tkalcovské a chodí si po baráku bosky, to se mi líbí. :-) Harryho postupné zakoukávání/sbližování je naproti tomu uvěřitelné. Bodík navíc za podprahový snilch. :DDD”