Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

If the Fates Allow

  • Autor: Saras_Girl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Hermiona/Ron, Ginny/Blaise, Molly, Arthur, George
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: What's that crackling in the walls? Harry has no clue at all. He'll eat some cake and drink some wine Because he is completely FINE. -A story about life's disregard for our plans.
  • Klíčová slova: Drarry, adventní povídka, Vánoce, po válce, Harry a Draco jsou bystrozorové

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Další hřejivá, optimistická a roztomilá adventní povídka od autorky Saras_Girl. Harry a Draco jsou třicátníci, kolegové a kamarádi, a ani jeden není tak docela spokojený s tím, jakým směrem se jeho život ubírá. Harry má psa, Draco je zapálený kutil, ale přes svoje koníčky a mazlíčky jsou ti nejosamělejší gayové ve městě. Taky jsou do sebe už celou věčnost zabouchlí, ale nic s tím nedělají, protože jsou to především strašní idioti :D Povídka krásně ukazuje, jak naivní je, když si nalinkujeme život a budoucnost a očekáváme, že všechno půjde podle plánu. A zároveň i to, že teprve tehdy, když se věci vymknou a začnou se řítit docela neočekávaným a neznámým směrem, začnou dost často dávat konečně smysl. Moc se mi líbil motiv "nalezené rodiny", taky nápad s tím, že Ron a Hermiona mají tělesně postiženou dceru, no a co jsem totálně baštila, byli pestří a srdeční obyvatelé malé anglické vesničky, kde Draco a Harry nakonec najdou svůj osud a přístav.”