Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Déšť ti, hochu, smáčel vlasy

  • Autor: imjustconfused
  • Fandom: Rychlé šípy
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jarka Metelka/Mirek Dušín, Jindra Hojer, Červenáček, Rychlonožka, Losna
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Jarka je skautský vedoucí, úspěšný středoškolák a zamilovaný do jednoho ze svých nejlepších kamarádů. Neví, proč by měl Mirek jeho náklonost opětovat, a tak se prostě smířil s tím, že z toho nic nebude. Jeho kamarádi ale o jejich vztahu a citech ví víc, než by se zdálo. To je možná proto, že jim jejich zamilovanost nebrání vidět věci tak, jak jsou.
  • Klíčová slova: modern AU, skauti, young adult

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Chápu zasazení do dnešní doby, kdyby se to drželo časového zasazení kánonu, asi těžko by byli všichni tak v pohodě s gay kamarády, pokud by o této problematice vůbec byli informování. Ale trochu škoda, byla by to výzva a bezpochyby zajímavějsí, pokud by se téma dobře zpracovala. Nicméně toto je prostě oddechová milá povídečka, která nikoho neurazí a odpustím jí i ten strohý závěr :-)”
bedrníka:
“Roztomilé, něžné, vtipné. Takto bych si představovala YA literaturu. Potěší každého fanouška Foglara, protože i po aktualizaci do současnosti jsou hoši čestní a slušní - a nádavkem je jim dopřáno vyoutovat se a vyznat si lásku (nebo aspoň náklonnost), namísto pouhé sublimace.”