Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Triquetra

  • Autor: Contrarian_hedgehog
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Lupin, Snape/Black, Remus/Sirius, Remus/Sirius/Severus
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: “I imagine I’m expected to stay in this house with the two of you rather than allow the headmaster's golden boys to endure a month of discomfort,” Severus said more to himself than to Lupin and Black. Black stopped pacing abruptly and barked out a short laugh. “Why am I not surprised that you would rather writhe in pain than spend a month in the same house as Remus and me? What exactly you have to be so proud and snobbish about remains a mystery.” “There's no pain greater than that of being in your company, you mongrel.” With his free hand, Black made a lightning-fast move for his wand and pointed it squarely at Severus’ face. Lupin rose to his feet, gripped Black’s arm and lowered it firmly.
  • Klíčová slova: trojka, během pátého dílu, magické pouto

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Po prvních dvou rozpačitých kapitolách si autorka sehnala betu a povídka má celkově vzestupnou tendenci, zjevně se za ten rok a půl vypsala. Sexu pomálu (Snape se strašně brání přiznat si, že by ho chtěl a že je to v pořádku). Povedené, IC, dialogy (prakticky do předpolesní kapitoly jsou hlavně Sirius se Severus tak paličatí, že jsou na zabití), pěkné, nikoliv zbytečně repetitivní detaily kouzelnického světa (Snapeovo vaření lektvaru a následné doručení Lupinovi je zvlášť dobré). A skvělá zpráva je, že Sirius na konci neumře. :-) (Ale asi se k ní moc vracet nebudu, trojky mi moc nesednou.)”