Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Chlupaté přijetí

  • Autor: Perla
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Harry
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape přežil válku. Rozsudek, který nad ním vynesou, ho zanechává odsouzeného k životu v osamění, v cizině. Najednou neví, jak naložit se životem, bez peněz, práce... Jak do jeho života zasáhne shledání s Harrym Potterem v poválečné době? S mužem, který se touží stát zvěromágem? Povídka byla napsána do podzimní výzvy ve Snarry CZ/SK skupině.
  • Klíčová slova: po válce, Snape ve vyhnanství, Mlok Scamanader, zvěromágové, USA

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Toto dílko bylo pravděpodobně dosti limitováno soutěží, do které bylo psáno, a to se na něm neblaze podepsalo. Nápad dobrý, první dvě kapitoly zaujaly, ale všechno to šlo moc rychle, nebyl tam popsaný žádný vývoj myšlení, postojů, cítů, chování... A proto to v závěru působí dosti amatérsky, což je škoda, jelikož autorka jinak není špatná a Chlupaté přijetí, ač prvotina, mělo potenciál. Bylo by skvělé, kdyby se k tomu bývala byla vrátila a popsala více do hloubky. Zapojení Scamanderů se mi moc líbilo, přestože jsem přemýšlela nad věkem, ale usoudila jsem, že vzhledem k tomu, že se kouzelníci dožívají vysokého věku, proč ne. Škoda, ale prostě nemůžu dát více jak 2, i kdyžtak mě to dost mrzí.”
jajafilm:
“Je to taková jednodílná odechovka. Trochu mi nesedli postavy Mloka a Tiny, kterým v této povídce musí být přes sto let... Jinak se mi to však líbilo. Dala bych tomu tak 3,7 bodů.”
bedrníka:
“Pěkná vize Severusovy budoucnosti jako pěstitele rostlin pro školu. Nápad propojit ho se Scamanderem je zajímavý (neviděla jsem filmy, takže nevím, nakolik reálný z pohledu tohohle kánonu). Žándrově je to spíš takový nástin, každá část by podrobněji rozepsaná mohla zabrat plnou kapitolu sebezpytování, trápení a pochyb. Mně to ovšem takhle stručné docela stačí.”