Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Oboustranně výhodná dohoda

  • Autor: Ivík Bublík
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 79
  • Shrnutí: Bradavice pořádají debutantský ples, na kterém si čarodějky a kouzelníci vybírají své protějšky. Lucius Malfoy dělá vše po pádu Pána Zla pro zlepšení svého morálního statusu ve společnosti a finanční situace. Proto se rozhodne ucházet o Harryho Pottera. Což Harryho poměrně vyděsí. Musí přijít s někým lepším než je Malfoy, s někým, kdo v případě souboje Luciuse porazí. Severus se chce zbavit brumbalových řečí, že nemá být sám a tak se Potterem domluví na výhodném obchodu. Severus pomůže Harrymu od Malfoye a Harry na oplátku Severusovi od Brumbála. Navíc tím získá svých "patnáct minut slávy"
  • Klíčová slova: Snarry, hlavní záporná postava Malfoy, předstíraný vztah, pokus o znásilnění, smlouva

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Není to nic originálního, snaha držet Snapeův charakter dle kánonu, ale přerod Harryho citů na můj vkus poměrně rychlý a pocity málo vykreslené a tudíž postavy méně pochopitelné. Největším mínusem tohoto dílka je hromada pravopisných chyb a překlepů, kdy jsem se někdy musela vracet a přemýšlet, co tím vlastně autorka chtěla říct. Plusem je, že autorka opustila od původního záměru drabble a udělala z toho klasické kapitoly.”
jajafilm:
“Není to nic zázračného, ale jako čtení na odreagování od každodenního šílenství z práce či ze školy, to ujde.”