Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Šmírák

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Filch
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Argus Filch je mezi studenty přezdíván šmírák, protože když nachytá někoho při souloži, neupozorní na sebe a čeká, dokud si ho nevšimnou oni. Argus Filch se ale od ostatních odlišuje víc než jen tím, že je moták, a tak nikdo netuší, že neviděl dosud dvojici, jejíž pozorování by ho vzrušilo. Ale to se má brzy změnit… aneb co všechno se odehrálo v pozadí trablů s Chloupkem a Kamenem Mudrců.
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“No musím říct, že tento Snape je pro mě skutečně uvěřitelný. Zapšklý, naštvaný, že musí učit tu bandu tupců, tak ať z toho má aspoň nějaké potěšení, sem tam si to užije s nějakým studentem, a ti si to zjevně užívají s ním, takže vlastně žádný problém. Je to i celkem osvěžující po všech těch zásadových Snapech, co nikdy na studenty ani nepomysleli, až pak jednou najednou z ničeho nic neodolali Potterovi. Filch šmírák, který to vlastně nedělá pro vlastní potěšení, je také dost realistický a jeho role, když dojde na sex, je celkem překvapivá s Snapovi preference rovněž, i když stále uvěřitelné. Zkrátka dost vydařené PWP.”
Trinyx01:
“...”
Aswalka82:
“-”
Usmevava_Barush:
“.”
Benny:
“Sexy Argus..+zasněný zamilovaný pohled+”
Akkarra:
“Naprosto nechutné (Filch). A velmi, velmi dráždivé. :)”
Sargo:
“To je hrozná povídka. Patrně díky tomu, že Snape je tu plně kanonický. :-D (Poznámka pro mě: fakt se k tomu nepotřebuji vracet! :-D)”
jesssnape:
“taková lepší 3”
kami:
“Práve v tejto kombinácii mi príde Filch nadmieru sympatický. Páčilo sa mi to, v minulosti by som tomu dala hádam aj plný počet, ale teraz ma PWP skoro vôbec nedrží.”
Memorin:
“...”
bedrníka:
“Snape je správně zvrhlý a neštítí se využívat pro své potěšení nikoho, o kom si je jistý, že na něj nepůjde žalovat. Taky je správně vyhublý a vůbec odporný člověk.”