Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zeleným očím, černým očím

  • Autor: BellaLEtranger
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Harry Potter
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape nemá lehký život. Stíny minulosti ho pronásledují všude tam, kam se hne a jeho vnitřní démoni jsou neúnavní. Dokonce i ve spánku, kdy se ocitáme ve světě, který je jen náš, ho obtěžují noční můry, v nichž znovu a znovu prožívá nejhorší den svého života. Podoba snů může být ale proměnlivá a ukrývá v sobě dokonce i prorocké prvky. Harry Potter má se sny také bohatou zkušenost. Poslední dobou se mu ve spánku zjevuje tajemný tvor a Harry tuší, že to není samo sebou. Sny jsou podivnou říší, mají schopnost oživovat mrtvé, dávat nám ty nekrásnější, nebo naopak nejhroznější vize. A tak dojde k jistému splynutí světu Harryho Pottera a Severuse Snapea nejdříve ve snu, aby se pak lépe mohli pochopit ve skutečnosti.
  • Klíčová slova: noční můry, laň, jelen, kolouch, sedmý díl HP

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“K přečtení”
jajafilm:
“Moc povedená povídka. Trochu mi to připomnělo moji vlastní FF "Zákeřné podvědomí". Miluji, když si autorka Snarry hraje se symbolikou patronů.”
bedrníka:
“Hezké doplnění kánonu. Severus si ty strašné noční můry zaslouží, dobře mu tak! Smíření na konci se mi líbí, taktéž jak se vystřídají pohledy jednoho a druhého.”