Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Minerva

  • Autor: professorelarablack
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Minerva McGonagallová
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nebyla jen přísnou profesorkou přeměňování. Během svého studia se stala výbornou střelkyní nebelvírského družstva a dokonce se zamilovala, ačkoliv se nic nevyvinulo tak jak mělo. Místo toho, aby vychovala vlastního potomka, se stala profesorkou, aby tak mohla pocítit alespoň nějakou lásku k dětem. Své studenty milovala a o to více trpěla, když část z nich viděla umírat.
  • Klíčová slova: Doplnění canonu, život postavy

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Minerva je jednou z mých nejoblíbenějších postav (ne-li nejoblíbenější vůbec, i když tady se trochu bije o místo s nesmrtelnou snarry dvojicí), takže jsem se na tuhle povídku extrémně těšila, když jsem zjistila, že i někdo další kromě mě o ní píše... Ale podobně jako Janču mě čekalo vystřízlivění. Bylo to opravdu pěkně napsané, ale krátké a v podstatě to nijak nerozšiřovalo kánon. Zkrátka je "Minerva" takový lépe napsaný medailonek z Pottermoru. Přitom o životě Minervy se toho přímo z knih zase tak moc nedozvídáme, takže tam je spousta prostoru pro doplnění podrobností nebo vymyšlení úplně jiného životního příběhu (protože když to vezmu kolem a kolem, tak mně osobně třeba příběh, který pro Minervu vymyslela sama Rowlingová, k Minervině charakteru dost zásadně v několika bodech nesedí, takže mám tendence ho korigovat a vymýšlet alternativy). Styl psaní mě nicméně určitě navnadil na víc povídek od stejné autorky, takže relativně nízké hodnocení je částečně "nezasloužené" - potřebovala bych možnost hodnotit odděleně děj a odděleně autorský styl, protože ten je moc dobrý, lehký a dobře se čte.”
jajafilm:
“Není to vyloženě špatné, ale jedná se spíš o takové vyprávění o životě jedné postavy, shrnutí obsahu děje, než o plnohodnotnou povídku.”