Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hvězda přišla do Imladris

  • Autor: Morgana
  • Překladatel: Pyriel
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Erestor/Glorfindel
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Do Imladris přijde vyčerpaný elf, který s sebou nese drahocenné břemeno. Glorfindel je Glorfindel, proto se mu snaží přiblížit.
  • Klíčová slova: sexuální zneužívání, Mpreg

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
Vithra:
“.”
shadow:
“Já sladké ráda.”
Sargo:
“Medu bylo mi dnes třeba, a ej, byl sladký. :-)”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Akkarra:
“Tuhle si moc dobře pamatuju a jak je řečeno níže - med z ní přímo kape. Nemůžu říct, že by konkrétně tohle bylo moje oblíbené čtení.”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Řikám si, Benny neblbni a nečti jen snarry, rozšiř si pohled na slash z Pána prstenů;jednorázovku dáš!!Merline, to byl děsně blbej nápad!!Deklarovaný počet není jedna část ale asi 6?Přestala jsem dávat pozor.Přesto dočteno a zklamání je neskonalé.Mpreg v pohodě, nic zavadného, jako těhotenství nebo porod samotný, popsáno není.Tudiž i čtenář, který mužskou graviditu nevyhledavá, nebude znechucen.Sexuální útlak také není explicivně popsán.Ono to celé spiše působí jako venezuelská telenovela, kde všichni chrání hrdinku před zlosynem.//MALÝ SPOILER;Zlosyn si přijede pro Juanitu, nějaký uvědomělý samomstitel ho píchne dýkou a vzápěti nechavá odříhnou malou Juanitku nad tělem jejího proradného otce?!?//Utvrdila jsem se v tom, že raději si milionkrát přečtu o vynuceném svazku mezi Severusem a Harrym než znova cokoli z LOTR.”
Samy:
“Velice sladké a roztomilé čtení téměř i pro nejmenší do chmurných dnů či večer pod peřinu.”
Pyriel:
“Pokud nemáte rádi sladké povídky, tak tohle pro vás nebude - jak jsem kdesi četla, med z ní přímo kape. Ale stejně ji miluju, hlavně kvůli té malé elfince.”