Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Padesát kroků k cíli

  • Autor: Owes
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Lupin, Sirius, Lily, Brumbál, Sinistrová, Brubageová, Grindelvald, Hemiona...
  • Rating: 15 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: AU navazující na povídku Splněná přání, v níž je Severus zařazen do Nebelvíru. Po deseti letech je z něj úplně jiný člověk, než jak ho známe z knih (zůstane mu jen intelekt a sklony k sarkazmu a láska k Lily) a hlavní záporák, kterému se bude muset s přáteli postavit je Grindelwald.
  • Klíčová slova: sosácká padesátka 2019, AU, Snape ředitelem Nebelvíru, Snape má dcery, SS/HG, SS/Charity, SS/OFC, SB/RL, Snapeova matka

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Kdo chce vidět, jak Severus mává na konci svého prvního roku v roli profesora lektvarů a ředitele nebelvírské koleje na rozloučenou Nevillu Longbottomovi, aniž by to působilo OOC, dočká se v desáté kapitole téhle rozkošně AU povídky. Obzvlášť mě dostala kapitola 21 v níž má Severus techtle mechtle se strigou. Vlastně se mi první půlkalíbila více než druhá, ve které dojde na Grindelwalda, Severusovy temné síly a nevyhnutelný střet. Asi by mi nevadilo, kdyby tu boj dobra se zlem nebyl a jen bychom sledovali, jak se Severus usazuje v Bradavicích, vychovává dceru s Charity atd. Nejvíc jsem si totiž užívala všechny ty změny oproti kánonu, které vycházejí ze základní premisy, že Severus byl v Bradavicích jedním z Pobertů, ne jejich antagonista. Příznivci SS/HG by mohli být nadšenější, mně tu ten pár spíš vadil (ale děj se kolem něj netočí, jde hlavně o porážku Grindelwalda). Zajímavá je postava Severusovy matky a druhá rodina Severusova otce, se kterou se po jeho smrti hezky sbližuje.”