Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A Great and Gruesome Height

  • Autor: mokuyoubi
  • Fandom: Hannibal NBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Will Graham / Hannibal Lecter, Bedelia du Maurier
  • Rating: Explicit
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: V jeho hlavě ten pád trvá malou věčnost. Ve skutečnosti jsou to možná dvě vteřiny. Povídka navazuje na finále seriálu, vyplňuje prázdná místa v poslední epizodě a pokračuje jejich novým společným životem coby "Murder Husbands".
  • Klíčová slova: fix-it, murder husbands, smut, kanibalismus, post-finale

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Fíha! Tolik porna a krve! Naprosto uvěřitelné pokračování - podle mě by 4. série vypadala přesně takhle :D Pokud jste někdo viděli film "Anna" od Luca Bessona, pak jste nejspíš zažili ten divnej paranoidní pocit, že v každé místnosti, kam vkročíte, je zespodu na nábytku přilepenej kvér. Ne že by ten film s touhle povídkou jakkoli souvisel, akorát u téhle fanfikce si místo kvéru dosaďte lubrikační gel a pochopíte, jak jsem se cítila. Nicméně psychologie byla eňoňůňo, děj mě nenudil, zlatej bludišťák patří Willově lásce ke psům, a dokonce se ukázal i Jack a ti dva tajní teploušci z laborky, a to mě náramně potěšilo. Mám pocit, že další povídky na tyhle dva už číst nepotřebuju, protože tahle měla všechno. A nejsem si jistá, jestli je to dobře nebo špatně.”