Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tajnůstkáři: Obrazy Severuse

  • Autor: AnnieMirai
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Harry, ať už chtěl nebo ne, měl vždycky "štěstí" na odhalování záhad a tajemství. Prvně zrcadlo z Erisedu a pak i Severus Snape - nevrlý, věčně nespokojený profesor lektvarů. Jak on se stal dalším odhaleným tajemstvím Harryho? No, odpověď je jednoduchá, ale jen tohle tajemství mezi profesorem a Chlapcem, který přežil, významně ovlivní celých sedm let studia mladého Harryho.
  • Klíčová slova: Snarry, umění, Snape je malíř, tajemství

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Povídka se rozjíždí pomaleji, první polovinu bych hodnotila spíš asi menším počtem hvězdiček. Na dalších kapitolách je ovšem vidět, že se autorka do povídky konečně vpravuje, a postupně se tak zvyšuje zajímavost děje i kvalita autorského stylu. Přesto však povídka působí trochu zkratkovitým dojmem, v poslední kapitole je například kompletně přeskočena doba, kdy Severus s Harrym získávají viteály, závěrečná bitva trvá doslova pár odstavců. První ročníky bych určitě neprodlužovala, těm zkratky přes kanonické pasáže, které všichni známe, sluší, ale vyšší ročníky počtem 7 kapitol trochu trpí. Taktéž by povídka potřebovala korekci, je vidět, že autorka tu a tam používá slova, která mají zcela jiný význam, než jaký byl podle kontextu zamýšlen, a tu a tam se objeví také interpunkční problémy. Četbu jsem si nicméně moc užila a řekla bych, že patří (rozhodně myšlenkou a nápadem) k Anniiným nejlepším z tohoto universa.”
jajafilm:
“Jedná se o pěknou povídku doplněnou ilustracemi.”