Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bolestná povinnost

  • Autor: Amorette
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jen proto, že je mrtvý, nepřestane přece Snape dohlížet na Harryho. Ať Harry chce nebo nechce.
  • Klíčová slova: smrt, po válce, postwar, duch, OPČM, obrana, , profesor Harry, severitus

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Výborná oddychovka, milé napsaná, rozkošně snapeovská.”
FemmeFragile:
“Ačkoli jsem zapřisáhlý milovník snarry, občas je potřeba udělat změnu a přečíst si něco, co není slash (i když by být mohla a bylo by to ještě lepší! :D). V případě téhle povídky jsem určitě nesáhla vedle. Severus jako duch, který Harryho sekýruje, jak má učit OPČM (nota bene poté, co Severuse Brumbál tenhle předmět nechtěl nechat učit :D) a Hermioně posílá duchařské... nebo duší?... dopisy s obdobným obsahem, jen týkajícím se výuky lektvarů, je prostě neuvěřitelně komický a dojemný zároveň. Rozhodně ukládám k rereadingu a doporučuji všem, kdo stejně jako já milují nesnesitelně otravného Severuse :)”
bedrníka:
“Předoucí kniha! Kýchající kniha, která navíc radí! (Scéna v knihovně je moje nejoblíbenější. :-) Severusek jako duch, co má na srdci Harryho blaho (aby si dal teplou polévku, když prochalne!) a Hermioně posílá soví duchy s nejčerstvějšími lektvarnickými tipy, je k zulíbání. Rozkošně hravá povídka na zvednutí nálady. (Překlad hezký.)”
jajafilm:
“Rozhodně se mi líbí myšlenka i to, jak je to napsané. Technicky to žádný Severitus není, ale tak je tam vztah Severuse a Harryho.”