Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Prázdniny pro Severuse

  • Autor: Věrka Womi (womiska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 62
  • Shrnutí: Voldemort padl, válka skončila. Díky Merlinovi a Salazarovi se podařilo udržet Snapea naživu. K němu se po dostudování nastěhoval Harry Potter. Jejich soužití by se dalo označit jako idylické až do chvíle, kdy se o prázdninách v Londýně začne konat lektvarové symposium, na nějž přijede i Zlata Adamovská.
  • Klíčová slova: Snarry, nevěra, Zlata Adamovská, drabble

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Jsem asi jediný člověk, kterého tahle povídka nenaštvala :D Pravda, možná s tím má co do činění, že ship Severuse se Zlatou Adamovskou je z mé (zjevně poněkud choré) mysli, i když... kdo ví? Je určitě nezpochybnitelné, že Severus je tu trochu OOC, ale myslím, že zrovna téhle povídce to sedí. Je to prostě taková recese a musí se to tak i brát. Nějaké serióznější povídce bych to pochopitelně vytkla, ale tady je to spíš k užitku než ke škodě :)”
jajafilm:
“Jediná povídka od Womi, která si nezískala mé srdce. Věrka chtěla psát o nevěře a její podání i vyústění té povídky není špatné. Problémem je, že mi to k Snarry nesedí. Myslím, že Severus dokáže být pěkný hajzl, když chce, ale "sukničkář Snape", je prostě tak trochu OOC. Přitom stačilo vybrat jiný ship a postavu. Například pokud by se jednalo o Harrylu, neřekla bych asi ani popel.”