Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Chlapec, který mockrát zemřel

  • Autor: starcrossedgirl
  • Překladatel: Jacomo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 13+, epilog 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry proslul jako Chlapec, který přežil. Jen Severus ví, že je to lež. (Aneb portrét Severuse Snapea v sedmi dějstvích.
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Ze začátku se povídka tváří jako skvělá komedie (Ford Anglina!), postupně se ale vyprávění přelévá do temné romance s překvapivě dobrým koncem. Velké plus za humor, další velké plus za opravdu pozvolný přechod mezi žánry. Snapea žeru. Skoky mezi polohou 'sadistický bastard' a 'citlivý a emapatický muž" dávají smysl, byť toho druhého potkàme po málu (a je to dobře). Snapeova příčetnost visí na vlásku a vy dokonale chápete proč. Harry je v závěru dostatečně uvědomělý, aby mu po tom všem neskočil kolem krku (ó ano!) a přitom celou povídku zůstává příjemně kanonicky naivní, zbrklý a tak trochu trdlo. Poslední, co vypíchnu, je cestování časem. Cestování časem většinou nemusím. Z hlavy vím přesně o dvou povídkách, kde mě bavilo. Tohle je ta druhá. Po prvním čtení pět, časem možná hodnocení upravím.”
Demetra Black:
“Naprosto rozbitý Severus, který nechápe, když je k němu někdo upřímně milý. Emotional gore.”
FemmeFragile:
“K přečtení? Když bude nálada...”
Badinek:
“Absolutní top”
belldandy:
“-”