Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Panna

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Lily Evansová
  • Rating: neuveden
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: I Severus Snape je jen člověk a má své potřeby.
  • Klíčová slova: sexuální pomůcky, pwp

Hodnocení čtenářů:

AdelleR:
“...”
DenDella:
“Také jsem se při prvním čtení trošku bála, že se to zvrtne v nekrofilii. Ale nakonec docela úsměvné. A ty detaily byly vylíčené skvěle.”
willow:
“***”
Benny:
“Co říct?Čekala jsem, že Lily bude mrtvá..zklamalo?Och, to vůbec!Navíc někde mám podobný obrázek, jenže na něm Severus pouze masturbuje nad fotkou Lilly a Jamese(By mě zajímalo na koho víc myslel..)”
Sectumsempra:
“bylo to napsany fakt dobre, ale neco mi tam chybelo... docetla jsem povidku a nic (mam na mysli ten pocit, kdyz doctete povidku, ne nic ve stylu, ze se rozrazi dvere a dovnitr vejde cely maskarni pruvod z ria de janeira)”
Nerla:
“Proč ve všech povídkách vlastní Snape buďto půlku nemovitostí v Británii, nebo nic kromě jedné zašedlé košile a rozvrzaného nábytku? Já vím, že to bylo označené jako PWP, ale přesto mi tam chybělo něco, co by z toho dělalo víc než jenom PWP... nenašla jsem. Styl a sloh výtečný, ale pro mě jen další horší průměr.”
Akkarra:
“Hodně depresivní a vlastně smutné, ale jak bylo řečeno - člověk má své potřeby.”
Sargo:
“Ta povídka je vlastně geniální - styl a obsah v perfektním souladu a rozhodně pravděpodobnější, než 99% zdejší tvorby - ale ačkoli zároveň nepostrádá jistý vtip a v dobrém rozpoložení bych se i zasmála, tak vyznění je tak hrozné a depresivní (nevýhody kvalitního psaní :-)), že nemůže nebýt zneuznána; a člověk vlastně doufá, že si ji nepřečte omylem znovu. :-)”
belldandy:
“3/4. Nějak nevím, co říct. :)”
kami:
“Tento pohľad na Snapea je vo FF atypický a odvážny, ale nič pre mňa. Asi by som to potrebovala mať rozvinuté v dlhšej poviedke. (A rozhodne som na tom nevidela nič vtipného.)”
Aha_Lucia:
“och to bolo.. hrozné! Nie to, ako to bolo napísané, ale čo to bolo.. v zmysle smutne zvrátené.”
ZJTrane:
“Túto poviedku som čítala dávnejšie a dodnes si pamätám ten zlý pocit čo som z nej mala. Akúsi ľútosť a znechutenie. Orlovský píše perfektne. Spravodlivo by si dielo zaslúžilo viac bodov, ale ja sa k nemu už nechcem vrátiť.”
SaraPolanska:
“Asi by to tak nějak mohlo být. Negativní emoce, které jsem nasála od Severuse z této povídky, ve mě momentálně převažují... Není to špatně napsané, jen mi tam vadí pár drobností, jinak by byla 3.”
Kate Mathews:
“Výborná povídka, s krásným koncem”
bedrníka:
“Vtipná povídka o Severusově neutěšeném pohlavním životě, nejspíš smutně blízká pravdě.”