Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

out to get you (to get you)

  • Autor: iliacquer
  • Fandom: Módào Zushi
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Lán Zhàn | Lán Wàngjī/Wèi Yīng | Wèi Wúxiàn
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“3-4 Válka s Weny začala dřív, Oblačná zákoutí byla vypálena, Lan Zhan upadl do zajetí Wen a nyní je součástí sekty Jin. Vydávaje se za "kurtizánu ve veřejném domě v Yilingu má zá úkol vypátrat a zabít nebezpečného Yillingského patriarchu. Do klikala jsem se k tvorbě téhle autorky skrze tuhle fanfikci a strávila s její tvorbou několik dní. Bylo to takové osvěženení. iliacquer má viditelně slabost pro temnější verze svých postav, speciálně pak pro Wei Yinga obývajícího pohřební mohyly, a taky pro psaní explicitních scén. Její FF mají vesměs své mouchy. Tady v té třeba trápí, že na to, jak je v kánonu Wei Ying slepý k Lan Zhanovým činům a hlavně jejih motivacím, tak tady ho strašně rychle a přesně prokoukne. Vztah mezi postavami, extra ve srovnání s kánonem, se vyvine až trochu moc rychle. Nicméně ... třeba že to asi má své mouchy, tak to celé, asi včetně těch much, iklinuje k něčemu, co mému osobnímu vkusu vyhovuje. Je to prostě takové osvěžení ve fandomu, kde se to na tenhle ústřední pár hemží vesměs samými fluff povídkami. A protože z ého poitu ty mouchy se daří iliaquer nejlépe zakrát v její kratší tvorbě, tak od ní přidávám ještě aspoň dvě povídky, pro které mám osobně asi největší slabost, třebaže hodnocení většiny podle počtu udělenýh kudos není s tím mým úplně v souladu.”