Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Corrupted Authority: Rewritten

  • Autor: Luana Araceli
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/Tom R. Jr.
  • Rating: 16+ (M)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2008-05-07
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Harry čelí nečekanému návštěvníkovi a pozvolna změní stranu ve válce. Mírně AU, varování před znásilněním. Rating 16+ kvůli pozdějším kapitolám. Časem Harry/Tom slash.
  • Klíčová slova: manipulativní Brumbál, znásilnění, Temný Harry

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Pyriel:
“Tahle povídka je tak na 3-4 hvězdičky. Co ji ovšem sráží dolů, to je "provedení", kdy při čtení mám pocit, že autorem je někdo z druhého stupně základní školy. Kolikrát jsem při ní měla pocit, že upadám do mikrospánku a nějak jsem tím přehlédla kusy kapitol. Např. děj začíná tři dni před Harryho narozeninami, kdy se tam objeví Voldemort, Harryho unese, ale hned ho zase propustí. A když se Harry v Bradavicích probudí a zeptá, kolikátého je, tak 29. srpna. Nějak jsem zřejmě "prospala" celý měsíc. Ve druhé kapitole se objeví Sirius, ale teprve v sedmé se dozvíme, jak to, že přežil onen Závoj (vysvětlení je ovšem vtipné). Celá interakce Tom/Harry je příliš...jak to říct... uspěchaná. Když se dva lidi nenávidí tak dlouho, tak se jejich vztah sotva tak rychle změní. V první kapitole je jasně řečeno, že Dudley Harryho znásilnil (opakovaně), přesto se to v Harryho chování ani myšlení, ani ve vzpomínkách nijak neprojeví (až na konci jako kdyby si na to autorka vzpomněla). A tak bych mohla pokračovat. V názvu je napsáno rewritten. Pokud to znamená, že povídka je přepsána, tak potešbůh, nechci vědět, jak vypadala předtím :-)) Pokud to znamená, že bude přepsána, tak souhlasím a těším se, jestli k tomu opravdu dojde, pak by mohla dostat víc, než teď.”