Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Usmívej se

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: Ano
  • Dokončeno: Dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Toto je pokračování povídky A rána jsou zde stejná. Je to sice druhý díl, ale dějově předchází prvnímu. Nicméně Vám doporučuji, abyste si nejprve přečetli díl první, protože se domnívám, že pro lepší vyznění této povídky je to dost důležité.
  • Klíčová slova: humor, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Vím, že to bylo účelové, ale tady už byl na mě Harry opravdu příliš natvrdlý trouba a celou dobu jsem si říkala, že mít takhle zkaženou svatbu - jak jeden, tak druhý... A při tom Rána jsou zde stejná mám moc ráda.”
Cora:
“Harry, herdek, to ti vážně nic nenaznačila ani ta výměna prstenů??!”
willow:
“***”
jesssnape:
“...”
Adelaine:
“Když člověk přečetl rána, tak to ztrácí překvapení a Harryho nevšímavost je až moc, ale jinak skvělé.”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“,,,”
Nerla:
“Líbilo se mi to více než první díl, to je rozhodně plus. Ačkoliv by to jinak nebylo možné napsat, a tedy z toho autorka udělala účel, tahala mě za oči Harryho donebevolající prostoduchost. Zpracované ale bylo jinak téma velice dobře. Lepší průměr.”
Akkarra:
“Divím se, že to s Potterem nakonec neseklo.... :)”
belldandy:
“-”
Sectumsempra:
“perfektni!:)”
Velká_koule_chaosu:
“Ráda se k ní vracím :)”
Kate Mathews:
“Paráda”
assez:
“Ano, ano, ano!”
Bilkis:
“Skvělá věc... Hlavně, že měli všichni dostatek dortu. O chlup zábavnější než rána...”
Lilithka:
“Navazuje na povídku A rána jsou zde stejná. Harry se opět vzbudí dezorientovaný, jenže zrovna dneska je jeho velký den. Jak si s tím ostatní poradí? Při čtení jsem se hodně nasmála.”