Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Stargazer

  • Autor: Lomonaaeren
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: na konci je maličko sexu, jinak tu a tam nadávka,
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Harry není Chlapec, který přežil, protože Voldemorta porazil Brumbál a válka skončila. Za to má Harry tři mladší sourozence a celá rodina ho považuje za velmi slabého kouzelníka, což je odhodlán změnit... s překvapivou pomocí Severuse Snapea, o kterém od dětství slýchával od rodičů, co je zač.
  • Klíčová slova: AU, Harry v Mrzimoru, Snarry, Snape jako mentor, Harry má sourozence

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Dobře se to četlo.”
bedrníka:
“Fakt nápadité AU, na Harryho v Mrzimoru jsem myslím narazila poprvé. Gró příběhu spočívá v tom, že Harry usiluje zlepšit se v magii natolik, aby rodičům dokázal, že je taky tak dobrý jako jeho sourozenci, a časem se dostane do stavu, když už mu na jejich mínění až tak nezáleží. Snape mu spíš jen sekunduje, ale vývoj jejich vztahu od špatného učitele a žáka bez zájmu, přes mentora a učedníka až po manžele, je příjemným okořeněním. (V tomhle podání i věřím, že by si k sobě mohli najít cestu, na rozdíl od drtivé většiny Snarry.) Oceňuju taky, jak autorka nenásilným způsobem nastavuje zrcadlo předloze - nejvíc jí leží v žaludku právě Snape a jeho přístup k dětem, ale schytá to třeba i Turnaj tří kouzelníků. Dojem mi trochu zkazil přeslazený konec, heteronormativní až na půdu, ale zase to vyvažuje stručností.”