Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nejsilnější cit

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: Ano
  • Dokončeno: Dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ne všichni, kdo mají velké IQ mají i velké EQ. A když se k tomu přidá deprese 
  • Klíčová slova: smutek, tragédie, deprese

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Říká se, že mezi nenávistí a láskou je tenká hranice. Toto rozhodně není na zasmání a podle mě vlastně ani depresivní. Jsou to prostě jen zoufalé myšlenky zničeného a rozervaného člověka, přesně takové, jaké si dovedu představit, že by Severus Snape skutečně mohl mít.”
Cora:
“Myslím, že pokud je člověkem drtivou většinu jeho života manipulováno (a on si je toho až moc dobře vědom), budou asi podobné myšlenkové pochody na programu dne. Konec si sama pro sebe tentokrát domýšlet nebudu, nemusel by se mi líbit. 3 - 4.”
Mrmla:
“,,”
Benny:
“Vtipné ani depresivní to pro mě není.Jsou to dojmy a pocity člověka, který už nechce být ničí loutka a touží jen po jednom zelenookem chlapci.Povedené.”
Sargo:
“Zasmala jsem se :-D”
Akkarra:
“Něco na tom je, ale nějak nevím, jesti je to myšleno vážně nebo jestli je to nadsázka...”
delatrix:
“Přijde mi, že se v té povídce celkem nic neděje a že nemá žádný děj.”
belldandy:
“Já to mám obráceně než Nade: I přes pobavení jsem z toho byla v depresi. :) Hodnocení: 4, 5”
Sectumsempra:
“povidku skvele vystihla ve svem komentari Nade”
assez:
“No.”
Istar Halabába:
“Když on je tady tak roztomilý... Stejně jako ta velká písmenka Q”
Nade:
“I přes tu depresi jsem se výtečně bavila.”
ZJTrane:
“Niektoré dni sú skrátka také, že nenávidím všetko a všetkých. Skvelé bavila som sa :D”
Lilithka:
“Tvrdé a smutné, bezvýsledné. Přesto tomu… něco chybí.”