Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zrádce

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Láska je neobyčejně závažný důvod, který ospravedlní všechno. (A. P. Čechov)
  • Klíčová slova: romantika, smutek, mučení

Hodnocení čtenářů:

Temna0Maky:
“Takové úseklé. Ale jinak dobré.”
KalamityJane:
“Problémem spousty povídek je, že rozepisují na několik kapitol něco, co lze shrnout jednou větou. Tady by si naopak ta jedna věta zasloužila rozepsat.”
Benny:
“Přemýšlím.Kdybych měla být kritická, tak..ale sakra to nejde.Je to povídka z FM, jedna z těch prvních snarry.Taky jsem byla neskrývající se romantik.Dejme tomu 3-4, ze sentimentu 4;)”
Salome:
“Tak ono nacpat delší příběh do krátké jednorázovky je vždy dost těžké, takže ani nelze moc zazlívat autorovi, že se to ani tentokrát příliš nepovedlo. Tohle není ani příběh - na to je to příliš plytké až klišoidní, ani PWP, ani psychologicou sondou, protože psychologie mučeného chlapce, který když vidí svého nepřítele, tak ho hned chce... to je logika špatné fanfiction, nikoli literatury obecně, natož skutečného života. Logické není ani konání Voldemorta - tak on něco chce, a když toho dosáhne, tak to nevyužije? Tak proč to chtěl? Útěk, jo hezké, ale opravdu by to bylo tak jenoduché? Nekritizovala bych to, kdyby si to nehrálo na něco víc než pevépéčko - která odmítám komentovat, protože mi za to jedndoduše nestojí. Jazyk, forma celkem ucházející, chyb není moc, ale když jsou stojí zato - "my vás Pán zla daroval" fakt zaujme. Celkový dojem rozpačitý, korunu tomu dodává poslední věta - která má u dobrých príběhů být skutečně korunou každé kapitoly.”
jesssnape:
“nevím... povídka má ucházející začátek, snesitelný konec, ale to mezi tím jaksi chybí...”
Aswalka82:
“---”
Ostravanka:
“q”
Adelaine:
“Začátek a konec velmi dobrý, ale chyběl mi tak víc rozepsaný prostředek, nejen shrnutý jednou větou. 3/4”
Mrmla:
“..”
mariaa:
“.”
LadyS:
“Jako vždy, od tohoto autora, naprosto bezvadná povídka.”
Velká_koule_chaosu:
“Tak jsem opět mimo oproti ostatním, ale tohle mi opravdu nic neříká. Povídku jsem četla 2krát a pokaždé mi přišla ... směšná(?). 2* za začátek.”
Fleur Tera:
“jedna z najlepších poviedok, ktoré som od tohto autora čítala... *možný spoiler: celkom rada sa na koncoch pripitomelo usmievam* :)”
Akkarra:
“To je jak hisTorická červená knihovna, ale pěkná. Jak se na to asi tvářil Voldemort, když na to přišel? :)”
belldandy:
“4 - 5. Možná se ještě někdy vrátím a změním to na pětku. Po dlouhé době jsem narazila na českou snarry povídku, u níž nemám pocit, že bych někde musela hmouřit oči. Zápletku sem tu pobrala se vším všudy. No, nejsem já mrcha, když se mi tak líbí příběhy, v níž se Voldemortovi daří vítězit. :) A JÁ JI DÁM ... :)”
Sargo:
“No jo, ale ono to vlastne nemohlo skoncit jinak....... :-))”
Sectumsempra:
“:)”
assez:
“Ano.”
Nade:
“Docela pěkné.”
Lilithka:
“Mysleli si, že dát Harryho Severusovi bude největší trest. Přesto k sobě oba muži najdou cestu. Dokonce i logicky.”