Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

how big the hourglass, how deep the sand

  • Autor: Handful_of_Silence
  • Fandom: Dobrá znamení
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aziraphale, Crowley
  • Rating: G
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Po Apokalypse si Crowley i Azirafal - pomalu, jak už to tak s nimi dvěma bývá - uvědomí, že je tu možná něco, o čem si potřebují promluvit. A pak Azirafal zmizí.
  • Klíčová slova: Aziraphale/Crowley, ineffable husbands, hurt/comfort, slow burn

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“roz.”
Heredhether:
“Radši se nesnažím přijít na to, co si kompenzuju tou svou oblibou hurt/comfort. Co už, mohlo být hůř. Pořádnej srdcedrásající H/C jsem už nečetla hezky dlouho, a tenhle mi tak nádherně rozhodil sandál, až mi slza ukápla. Vůbec nemluvě o tom, jak moje emoce válcuje ten motiv nalezení domova, a to v abstraktním slova smyslu, i v tom fyzickým v podobě domečku schoulenýho v malebné krajině pokojnýho venkova. Tahle povídka prostě věděla, jak na mě. Moc se mi líbí i ta myšlenka nadpřirozené bytosti lapené do pasti v podzemí domu, kterej střídá majitele a bez povšimnutí chátrá, a ona nemůže než čekat, až bude objevena a snad i osvobozena. Je v tom cosi nádherně tajemnýho až poetickýho. Přísahám, že v době Crowleyho a Aziraphalova dlouhýho odloučení mi vyrostlo pár nových šedin. Bylo to nekonečný, a vlastně nedokážu říct, v kůži kterýho z nich bych si přála být méně. Sakum prdum skvělá povídka. Sice si dovedu představit, že by se dala rozpracovat víc detailně – a pak by měla aspoň 200k slov a já bych ryčela blahem – ale v podstatě je perfektní i taková, jaká je teď. Jdu na pokračování.”