Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A Diamond Sky Above Titanic

  • Autor: Darjeweling
  • Fandom: Dobrá znamení
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aziraphale / Crowley, Beelzebub, Metatron, Thomas Andrews (Titanic), Joseph Bruce Ismay (Titanic)
  • Rating: 17+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Píše se rok 1912, a životy jednoho anděla a jednoho démona se mají navždy změnit, když se nalodí na osudovou první plavbu R.M.S. Titanic a zároveň započnou vztah, který zapovídá jak Nebe, tak i Peklo.
  • Klíčová slova: Titanic AU, Good Omens

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Nejsem si jistá, jak se tahle ff ocitla v mojí čtečce. Good Omens vůbec neznám (teda až na upoutávku na chystanej seriál) a ship Aziraphale/Crowley mě nijak nezaujal. Nejspíš za to může moje slabost pro skutečnou "ship" jménem Titanic, teda spíš pro love stories, který na tuhle loď lásky situují různí autoři. A můžu vám říct, že Diamond Sky Above Titanic patří k těm HODNĚ dobrým Titanic AU. Ať už jsem si ji do čtečky nahrála pod vlivem čehokoli, díky Bohu za to. Myslím, že to vypovídá hodně o kvalitě povídky, že jsem se od ní nedokázala odtrhnout, přestože to absolutně nebyl můj fandom, a zamilovala jsem se do hlavních hrdinů tolik, že se můj současnej OTP otřásl v základech. Bez nějakýho násilnýho vysvětlování pro mě nebyl problém všechno chápat – autorka perfektně skloubila Titanic, Good Omens a realitu, a navíc to vše napsala krásným jazykem a s minimem chyb. Atmosféra a styl psaní, záplava emocí, gradování příběhu, zapojení hudby, symboliky a mytologie... to všechno mi úplně rozhodilo sandál. Mělo to tak akorát poměr tragédie, hřejivýho humoru a srdcervoucí romance. Zatím nevím, jestli si o Crowleym a Aziraphalovi přečtu i něco dalšího, ale i kdyby měla tahle povídka být mou jedinou zkušeností s nimi, pak byla nezapomenutelná a přišla právě tehdy, kdy bylo potřeba.”