Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dědictví

  • Autor: Alane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry potřebuje vyřešit jeden nepříjemný problém, ale je nucen řešit problém daleko závažnější, který ovlivní jeho další život. Přijme odkaz svého kmotra? 
  • Klíčová slova: smutek, romantika

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Jako občasný romantik, bych brala trochu "cukrování" mezi Harrym a Sevem.Tohle bylo tak šileně pragmatické i na mne.Celkově se mi to zdá divné a "nereálné".”
T_nule:
“...”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“oh. ano, moc bez děje, uspěchané, spousta naznačených věcí nezúročených. Harry věřící dopisu, v kterém je ejhle to, co se zrovna Snapeovi hodí...”
SaoKissa:
“Já, no, oh. Já doteď nevím, co si o tom mám myslet. Moc rychlé, moc bez děje, uch. Ale nějak extra strašné... Ne, asi ne.”
delatrix:
“zajímavý námět na povídku a hlavně na postavu Siriuse a jeho vztahu k ostatním”
Akkarra:
“Je to pěkné, ačkoli od předání dopisu to jde opravdu poněkud z kopce. Ale - kde je nějaký cit? Kde je vášeň? Kdyby se tady Siriusovi říkalo jezdec, Potterovi věž a ono sáhodlouhé vyprávění se omezilo na příkaz "jezdec na H3", vyšlo by to nastejno.”
belldandy:
“Není to úpně špatné, našla bych si v tom i lescos dobrého (A asi tak v první půli mi to přišlo jako sympatická povídka), ale bohužel základní zápletka mi vůbec nesedla. Jak se zjeví dopis, ztrácí se má čtenářská víra. Jak to, že v tom dopise bylo zrovna to, co se Severusovi hodí? Tomuhle bych uvěřila leda, kdyby to bylo tak, že dopis nastražil Snape a naivní Harry všemu věří. :) Na rozdíl ode mě. Bohužel. :( Je tu příliš mnoho nepředvídatelných věcí, které někdo předvídal. A Harrymu nevěřím, že to vše dokázal na místě zpracovat a přijmout. A odejít jako zcela jiný člověk než jaký vešel. Já bych to totiž na jeho místě nezvládla. :) A navíc, na to že má jít o vášnivé city, tam postavy problém moc racionálně rozebírají.”
mariaa:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Krásně napsané :)”
ranchan:
“zajímavé... toto by mne nikdy nenapadlo. Zajímavé promíchání vztahů mezi aktéry”
Sectumsempra:
“pěkné:)”
sandymathews:
“jedním slovem: perfektní”
assez:
“Ano.”
zmije:
“Moc, moc se mi to líbilo. Neuspěchané, inteligentní, lahůdkové.”
Lilithka:
“Někdy je těžké přijmout dědictví. Ale Harry to dokáže. ”