Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sexuální praktiky pozemšťanů

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Sherlocka Holmese napadlo, že by měl začít studovat sexuální chování a jeho podněty, tak tedy jednoho dne zatáhne Johna Watsona do obchodu pro dospělé...
  • Klíčová slova: johnlock, komedie

Hodnocení čtenářů:

Taj Branan:
“Já rozumím tomu, že má každý jiný humor. Taky rozumím tomu, že autorka je k sobě kritická. To jsou běžné vnější vlivy, které dokáží čtenáře odradit nebo přesvědčit. Ale já musím říct, že i když nejsem běžně čtenář Johnlocku, tak tohle mi neskutečně moc padlo do noty. Strašně jsem si ten humor užil, stejně tak i tu explicitní část. Funguje to bezvadně. A rozhodně se k téhle 'srandě' budu ochotně vracet. Příběh jsem si přečetl na doporučení jiného nadšeného čtenáře, tak si myslím, že v tom nejsem sám.”
Sandorel:
“Ja se popravdě kvůli téhle povídky registroval. Za mě to mělo všechno co mam na povídkách rád. Skvěly humor, gradující napětí a žhavý konec, který jsem si važně užil. Jak sama autorka psala v anotaci - "rádoby ptákovina bez hlubšího smyslu" u ktere se chtěla sama pobavit. No. Mě pobavila rozhodně taky.”
lymmet:
“Křečovitá snaha o vtipnou erotickou povídku.”
Velká_koule_chaosu:
“Na začátku velmi humorné a na konci zase žhavé. Myslím, že všichni prokoukneme, čeho chce náš milovaný Sherlock tímto experimentem dosáhnout. :P Povedené dílo!”