Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Lektvar pravdy

  • Autor: Falkira
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Nepozornost se při hodině lektvarů nevyplácí…nebo ano? 
  • Klíčová slova: sex, humor

Hodnocení čtenářů:

Extasy:
“:)”
bwews:
“..”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“...”
Akkarra:
“Nikdy by mě nenapadlo, že povídka plná sexu by mě mohla nudit. No, nikdy neříkej nikdy...”
Adelaine:
“2/3. Mělo to pár hodně dobrých momentů, pár horším. Celkově líbilo, jen se k tomu už vracet nebudu.”
Benny:
“Jeden z prvních snarry, co jsem četla(ano děti, budu bránit Fantasmagorium do své smrti)Povidka je dokonalá(sex v každé kapitole)Problém mám s jednou věci, ale to nebudu pitvat.Vracet se budu opakovaně.”
Fleur Tera:
“zo začiatku dosť predvídateľné, ale tá porada s McGonagallovou :D lepšia 3”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“povídka je úchvatná, podle mě děj není zas až tak uspěchaný jak se někomu může zdát”
Velká_koule_chaosu:
“...”
ranchan:
“je to povídka hlavně o sexu... sex mi samozřejmě nevadí, ale tady to bylo docela uspěchané. Kdyby se to třeba trochu rozvedlo a bylo to více plynulé, bylo by to hned něco jiného. Mělo by to pak o pár kapitol více. Vcelku to je zajímavá povídka, jen to mělo takový nádech rychlosti, člověk nevztřebal ani první přelomovou událost a byl už na další. Podle mého názoru se z toho dalo vytáhnout víc... to je můj osobní názor a někdo se mnou souhlasit... a to je dobře každý máme vlastní představu o tom co se nám líbí.”
mariaa:
“90% povídky vážně jenom sex :D”
patolozka:
“Pěkná povídka, někdy toho Albuse vážně nesnáším...”
Sectumsempra:
“perfektni!:)”
sirina:
“...”
beruska:
“:-)”
Kate Mathews:
“Povídka o tom, co zmůže veritasérum...nejvtipnější je tam ta scéna s Brumbálem :-D”
assez:
“Ano.”
ravenablue:
“Sex, sex a zase sex :-) Ne že by to bylo na škodu”
Nade:
“Skutečně především sex a pak humor. Ale stojí to za to.”
Lilithka:
“Sexuální přetahovačky pomocí veritaséra. Vtipné a nápadité.”