Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pod zámkem

  • Autor: Mei
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Uchiha Itachi, Uchiha Fugaku, Deidara, Kisame, Sasori
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: (Jelikož jsem nenašla vhodný fandom a z redakce mi nikdo neodpověděl na žádost o přidání fandomu Naruto, vkládám povídku proto do originálu. Snad nebude problém) Co by otec neudělal pro své dítě? A zvlášť když je v nebezpečí, do nějž ho sám dostal. Deidarův otec se už několik let oddával alkoholu, drogám a potyčkám s gangy. Jednou ale zašel příliš daleko a zabil jednoho z nejváženějších lidí z Akatsuki - nejsilnějšího gangu v Tokiu. Ti mu teď vyhrožují, že jako pomstu zabijí jeho syna. Aby svého syna ochránil, poprosil svého starého přítele Uchihu Fugaka, který bezpochybně patřil mezi nejbohatší lidi ve městě, o pomoc. Ten nejdříve odmítal, pak ale dostal nápad. Co kdyby Deidaru schoval někam, kde ho nikdo nikdy nebude hledat? A to přesně ke svému synovi Itachimu, který pro svět jako by neexistoval.
  • Klíčová slova: anime, Naruto, Itachi, Deidara, Kisame, Sasori, fanfiction, ItaDei

Hodnocení čtenářů:

Majo:
“Už dávno jsem na tomto webu chtěla vidět něco z fandomu Naruto, zejména, když jsem tu našla i jiné anima a mnoha jiných fandomů. Vybrala jsem si proto zrovna tuto povídku, jelikož s jejími prozatimními čtyřmi kapitolami ji považuji za něco, z čeho by na konci mohl býr opravdu obdivuhodný příběh.”