Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nový začátek

  • Autor: Jade
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harryho poslední noc v Bradavicích je nocí, kdy se jeho sny stanou skutečností a jeho život se navždy změní.
  • Klíčová slova: romantika

Hodnocení čtenářů:

Amarilli:
“...”
Cora:
“Nemyslím, že mi za měsíc něco z téhle jednorázovky zůstane v paměti, ale proč ne :-). 2, 5.”
jesssnape:
“taková lepší trojka...”
Benny:
“...”
T_nule:
“...”
Fleur Tera:
“Súhlasím s bell, ktorá úplne vystihla môj názor :D pre mňa niečo medzi 2 a 3, ale trojku som dávala aj lepším veciam..”
Adelaine:
“Ať je děj sebevíc ohraný a má díry velikosti famrpálového hřiště:D, tak vysoce hodnotím sloh, jakým je to napsaný.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Naprosto souhlasím s Bell. 2-3*”
delatrix:
“Celá povídka je opravdu zajímavá. Neobvyklý příběh povídky.”
belldandy:
“Jen takové průměrné PWP. A přesně ten případ, kdy mám chuť citovat Severuse z FF Pandořino tajemství: "Tvá charakteristika není jen neuvěřitelná, ale vysoce rozporuplná a tvoje povídka je plná dějových děr o velikosti famfrpálového hřiště. Bylo to taky neuvěřitelně žhavý. Prosím, napiš víc!" Nevěrohodné (Ty dialogy jsou vážně hrozné...), ale koho to vlastně zajímá. :)”
mariaa:
“2, 5”
te.ss.sa:
“:D :D”
Akkarra:
“Jako PWP docela dobré, ale ty dialogy jsou strašně křečovité - asi jako když se absolutní začátěčníci pokoušejí tančit tango a snažíce se tvářit vášnivě vypadají spíš jako když trpí střevními obtížemi....”
Sectumsempra:
“:)”
assez:
“Ano.”
Lilithka:
“Zajímavý styl. Chytlavý, čtivý a rozhodně si ho pamatuji. Děj není nic převratného, ale pro sloh je určitě dobré si povídku přečíst.”