Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Získat srdce lva

  • Autor: Montana
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry neví, co chce. Jenže Severus Snape ví přesně, co chce, a toho také dosáhne. 
  • Klíčová slova: smutek, sex, svádění

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“no...”
KalamityJane:
“Když já nevím, námět dobrý, ale přijde mi, že šel vyzdimat líp”
Lucie:
“Dobré”
Rulie:
“Harry je sice natvrdlý, ale ne tolik”
Cora:
“"Jsem vždycky tak zabedněnej?"/Harry... ano, jsi :)”
l.terka:
“:)”
T_nule:
“:-)”
Benny:
“Prostě celé mimo, ale hlavně mě to nebavilo číst.Nápad i povahy osob jak od Pilcher.”
Casiopea:
“Je to asi můj problém, ale nemám ráda, když je Harry takové telátko. Severus byl hodně OOC (což se ale dalo), jeho plán byl hezky zmijozelský. Podtrženo, sečteno, neměla jsem problém to dočíst. Mám podezření, že jsem to nečetla poprvé, ale nějak mi to neuvízlo v paměti. Takže, dobrá trojka.”
Mrmla:
“..”
Adelaine:
“:)”
Akkarra:
“Závěr je jako vždy nesnesitelně klišoidní, ale i tak je to na HP/SS jedna z těch lepších povídek.”
delatrix:
“Tuhle povídku jsem četla už kdysi dávno. Je zároveň smutná, ale taky celkem psychologická.”
belldandy:
“Dobré pro někoho, kdo už je na slash zvyklý a trochu přesvědčený, poněvadž si moc neumím představit návaznost výchozí situace na kánon a autorka mi s tím nepomáhá. Tenhle příběh by se mohl mohl klidně odehrát mezi nějakýma třema klukama, co jsou gayové a nebylo by k tomu nijak zvlášť potřeba, aby to byli zrovna tihle tři. ( Místy mi to přišlo i trochu na překážku.) Ale myslím, že jsem docela vděčná za zápletku jež se obejde bez všelijakých magických pout a všech kouzelnických propriet. Na konci by maličko ubrat v sladkosti nezaškodilo, ale vážně jen maličko ... A tak si myslím - pěkné to bylo.”
ranchan:
“pohodová povídka o získání lásky kterou si přejí.”
patolozka:
“Roztomilý Harry, nápaditý Severus a do toho ještě arogantní Draco a je to skvělý příběh...”
mariaa:
“:)”
Sectumsempra:
“ani po nekolikatem cteni neztraci tato povidka sve kouzlo...”
Istar Halabába:
“příjemné čtení, sem tam, někde kolem poloviny to bylo trošku zdlouhavé, ale celkově... :) krásné”
assez:
“Ano.”
Nade:
“Snape opět rozehrává svou mazanost, jak získat to co chce.”
Lilithka:
“Promyšlená povídka o svádění a lásce. Také jedna z těch, ke kterým se vracím.”