Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Canis Major

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: První prosincový den je Harry z bezpečnostních důvodů přenesen z Bradavic na Grimmaldovo náměstí. A co hůř bude zde nejspíš nucen strávit i Vánoce. A co nejhůř společnost mu bude dělat jen jedna osoba. Ano, samozřejmě, Harry Potter a Draco Malfoy mají před sebou dlouhý měsíc. Těžko říct jestli se navzájem zabijí, nebo za…. no, uvidíme.
  • Klíčová slova: drarry, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“xxx”
Akkarra:
“To bylo tak roztomilé. :)”
Fleur Tera:
“Pekná poviedka, ktorá mi spríjemnila predvianočné obdobie :)”
jirza:
“...”
Heredhether:
“Konečně se cítím svátečně naladěná... Jen škoda, že je 4. ledna hmmm. Tak něco k příběhu. Působilo to uspěchaně. Myslím si, že do každého jednoho dne by se dalo napěchovat mnohem víc událostí, které by tu uspěchanost zamaskovaly/vysvětlily. Ale povídka mě bavila. Líbil se mi protivnej Draco. A taky nápad, že se Potterův a Malfoyův děda přátelili (jen škoda, že to pak nějak vyšumělo do prázdna). Takže jo, ale chtělo by to kapke rozepsat, zpomalit a jít víc do hloubky. 3, 5/5”
Rulie:
“jako z červené knihovny, ale jako Vánoční odreagování dobré.”
Velká_koule_chaosu:
“Roztomilá vánoční povídka. :) Zpříjemnila mi vánoční období. 3, 5*”