Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Krásný neviditelný

  • Autor: Tabitha
  • Překladatel: sssnake
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape je neviditelný, a nemá to na svědomí neviditelný plášť
  • Klíčová slova: lemon

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Někdo začal psát, pak najednou nevěděl co s tím, tak to uťal; a ještě si v průběhu psaní sám nebyl dost jistý, jestli to celé myslí vážně...”
Salome:
“No, tak když už píšu PWP, tak ho píšu, ne? Co s tím... psychologie - nula, logika zápletky - nula, pointa - nula... Tak kdyby to bylo aspoň to PWP... No tak aspoň, že je to přeložené hezky česky jen s jednou hrubkou. Takže pro překladatelku věnuji bod.”
jesssnape:
“...”
T_nule:
“...”
Benny:
“Otřesné PWP”
Mrmla:
“--”
Adelaine:
“PWP bez ničeho. No, proč ne, že? 1-2”
belldandy:
“Zas jedno PWP. Zápletka je postavená na předpokladu, že na inteligentnosti motivace vlastně nezáleží, protože koneckonců každý důvod k sexu je dobrý. :) A na tom, že na uvěřitelnosti postav a dialogů u PWP prostě nesejde. Naštěstí alespoň část mé duše tento předpoklad s touto povídkou sdílí. :)) Neviditelnost tu je ozvláštňujícím prvkem, který příběh aspoň maličko okoření. Díru do světa tahle FF sice neudělá, ale na tu malou chvilku, kterou s ní strávíte, dokáže potěšit. Lepší průměr.”
delatrix:
“námět na příběh je dobrý, ale díky tomu, že je to jednorázovka tak tomu něco chybí”
mariaa:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Toto mě teda moc nezaujalo... Přišlo mi to špíše ironické...”
Sectumsempra:
“:)”
Akkarra:
“Profesor Snape, sexy protiva... To snad ne! :) Na PWP mi to přijde moc sladké, takže za 2...”
Kate Mathews:
“Pěkná povídka...teda já vám povim, nechtěla bych být s NEvillem v jedné třídě na lektvary :-D”
assez:
“Ano.”
Lilithka:
“Severus je obětí dalšího neúspěchu Longbottoma. Jedinou nápravou je… nepřetržitý dvanáctihodinový sex. K potěše naší si vybere Harryho, ne Nevilla.”