Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

O Snapeovy koule

  • Autor: Magmarill
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry Potter má malý problém, ale je tu někdo, kdo dokáže vyřešit ledascos
  • Klíčová slova: Sex

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Tohle je absurdní, vzhledem k tomu, že je to povídka z Fantasmagoria, dám bod.Ale celkově se to hodnotí těžce.”
Adelaine:
“Asi nejsem schopná pořádně hodnotit. Je to absolutně o ničem a strašný, jenže mi to přijde, že je to takovýhle schválně... No subjektivně prostě nelíbilo, ale asi to tak má být.”
Sargo:
“Já tu povídku v podstatě nejsem schopná hodnotit - to je taková ptákovina! Ale zároveň mi připadá vtipná v tom, že vlastně nedává o nic menší smysl než většina obvyklých konstrukcí, obecně braných za uvěřitelné a přijatelné. Jen je až moc nápadně pedofilní. Ale zase napsané je to dobře... tak hodnocení čistě subjektivní.”
Mrmla:
“---”
IfBrooks:
“No...jako parodie smutné, jako seriózní povídka neuvěřitelné”
Akkarra:
“To jako vážně? Potter bulí před Snapem, protože mu nesestoupily koule a ten ho na to konto začne ohrabávat a patlat mastičkou... Kdyby to byla parodie, tak by to bylo k smíchu. Takhle je to spíš k pláči...”
Sectumsempra:
“tahle povidka me fakt sere...prijde mi mirne pedofilni”
assez:
“Hm.”
Lilithka:
“Harry není sexuálně poučený o základních věcech. Naštěstí mu pomůže Severus.”