Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Andromeda

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM, Hermiona, Ron, Blaise a mnoho dalších
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Voldemort padl a kouzelnický svět byl zachráněn. A tak nezbývá nic jiného, než se vrátit do školy a dostudovat poslední rok. Jenže je jim sedmnáct, cloumají s nimi hormony a konečně se nemusí zabývat válkou, ale vlastními pocity a touhami. A to překvapivě není nic snadného. Být dospívajícím není lehké a ani kouzelníci neutečou mladým láskám a zlomeným srdcím. Každý o tom ví své. Zatímco Ginny chodí s Deanem, oba tajně a zoufale milují Harryho. Hermiona s Ronem se pokouší vytvořit mezi sebou vztah, ale neustále narážejí na překážky, které jim v tom brání. A tajný ctitel posílající Hermioně zamilované dopisy tomu nepomáhá. A zatímco Neville se chová divně a nechce říct, kdo se mu líbí, Parvati skrývá tajemství. K tomu všemu se Draco a Pansy chovají jako nezamilovanější pár na škole, i když Zabini tvrdí něco jiného. A i když Harry zjišťuje, že Ginny je krásná a vtipná a velmi si s ní rozumí, hormony jsou k nezastavení a nedá se jim poručit. A Draco Malfoy je pitomec a Harry ho bytostně nenávidí. Nenávidí ho každou volnou chvíli v opuštěných učebnách a tmavých přístěnkách. Prostě taková Bradavická soap opera…
  • Klíčová slova: drarry

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“...”
Fleur Tera:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“S napětím očekávám každou další kapitolu. Povídka je zatím rozepsaná, ale už teď mohu říct, že je (opět) úchvatná, vtipná, milá, romantická, ujetá... :D”