Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Odvrácená strana mince

  • Autor: Ygritte
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: John/Sherlock, Molly, Mycroft, Mary, Cristóbal Navarro
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Od Sherlockovy smrti uplynul přesně rok. John vzpomíná. Molly naslouchá. A to, co se dozvídá, její dosavadní představu o geniálním detektivovi dost zásadně mění. Nehledě na to, že ji začne pořádně hryzat svědomí… A tak zatímco Sherlock Holmes urputně likviduje Moriartyho pavučiny kdesi v zemích třetího světa, Molly Hooperová se rozhodne. Nebo spíš – nechá za sebe rozhodnout vesmír. A právě v této chvíli se začíná odvíjet úplně jiný příběh, než který napsali pánové Moffat s Gatissem. Příběh o tom, jak to mohlo být, kdyby se John dozvěděl pravdu o Sherlockovi už o rok dříve. Jak na takové zjištění zareaguje? S jakou nabídkou za ním přijde Mycroft? A kde vlastně je právě teď Sherlock Holmes?
  • Klíčová slova: johnlock, post 2. série

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Můj nejoblíbenější český johnlock. Skvělá kombinace romantiky, napětí, případu a neotřelých reálií.”
KalamityJane:
“Výborná povídka, napětí, romantika, postavy a spousta reálií”
Mrmla:
“111”
Velká_koule_chaosu:
“Hezká promyšlená povídka.”
Hanetka:
“Jedna z nejlepších původních českých johnlock povídek vůbec. Charaktery odpovídají BBC Sherlockovi, příběh je uvěřitelný, logicky sestavený a napínavý a navíc se jedná o casefic, což se taky zas tak moc často nevidí. A absence pravopisných chyb mě blaží neméně. Kapitoly mají vyrovnanou a vysokou kvalitu, takže si troufnu hodnotit už teď, kdy povídka ještě není celá zveřejněná. Rozhodně 5/5, užívám si to stejně jako autorčinu prvotinu na poli Drarry.”
lymmet:
“Hodnoceno po dvou kapitolách. Postavy neuvěřitelně statické a ploché, bez charakteru a bez života, bez inteligence, jako loutky, odříkávající monolog. Zklamání.”
belldandy:
“Jakou svou druhou FF napsala ygrette johnlock. A je lepší než ta první !”