Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

kintsugi

  • Autor: northerntrash
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bard/Thranduil
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: “This is where I make the dolls,” the King says, in the end, his voice close to a whisper. “And where I unmake them, when they are damaged. We are wire and porcelain and untearable silk, and we do not age – but yet, sometimes, we can be damaged. Irreparably.”
  • Klíčová slova: Hobit AU, zima, víly, Barduil, pohádka pro dospělé

Hodnocení čtenářů:

hannibal:
“-”
Heredhether:
“Štědrovečerní pohádka podle mého gusta! K mým nejoblíbenějším počinům téhle autorky patří pohádka pro dospělé Between the Pines a tohle mi ji hodně připomínalo, ale zároveň to bylo úplně nové: další úžasný příběh s podmanivou atmosférou a našlapaný krásnými obrazy. Bard a Thranduil jsou tu přesně takoví, jací by podle mě měli být. Nikdy nepřestanu obdivovat, jak northerntrash dovede bez obšírných popisů prakticky z ničeho vygenerovat pocity a emoce, které se mnou pak zůstávají i dlouho po přečtení povídek. Krásně to vidíte třeba na poslední scéně kintsugi: čtenář prostě ví, jak intimní scéně přihlíží, a přitom nám nebyl odhalen milimetr nahé kůže, nikdo nešeptá sladké nesmysly. O úchvatných popisech mrazivého šalebného a zakletého světa víl, kam Bard zabloudí, ani nemluvě.”