Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Hra o čas

  • Autor: Fluffy
  • Fandom: Hraničářův učeň
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Will Dohoda, Halt O'Carrick, Sean O'Carrick, Tea
  • Rating: ne
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Nebylo tomu tak dávno, co Halt svým dvěma mladým přátelům v Clonmelu vyprávěl, kdo jsou muži v matně fialových pláštích. Nájemní vrazi, kteří dokáží svou oběť zabít hned desítkami způsobů. Když dostanou zaplaceno, jsou schopni vykonat téměř vše - city a vazby mezi lidmi je nezajímají. Ale co když se vousatý hraničář přece jen v něčem spletl? Co když ve velkém přístavu v Toskanu - Genovese - funguje vše na principu klanů a krevní msty? Naši tři přátelé zabili všechny Genovesany, kteří spolupracovali s Tennysonem. Jeden z nich byl však výše postavený, také z vrahů přežil nejdéle - Bacari. Zpráva o jeho smrti dorazí jednoho dne do Genovesy, kde se jí ihned ujímá jeho horkokrevný mladší bratr. Touží po pomstě - a velmi důkladné. Kromě Halta, Willa a Horáce se chce pomstít i clonmelskému králi Seanovi. Naši přátelé by neměli moc velkou šanci, kdyby je někdo nevaroval. A teprve teď začíná hra o čas.
  • Klíčová slova: hraničáři, Genovesané, dobrodružství

Hodnocení čtenářů:

RenyNew:
“Výborná povídka z hraničářského světa, troufám si tvrdit, že i jedna z prvních českých kapitolovek tohoto fandomu - rozhodně jedna z nejpovedenějších. Autorka to umí se slovy i atmosférou a myslím, že nejen já, ale i většina ostatních čtenářů, přijala hlavní hrdinku Teu takřka za kánon HU :-)”