Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Maličkosti

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry/Draco
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka vznikla pro DRARRY CHALLENGE 2016! Téma: Harry má všeho po krk. Je přeci jen obyčejný sedmnáctiletý kluk, u Merlina! Celý kouzelnický svět k němu však vzhlíží s obdivem jako k hrdinovi, který již podruhé porazil Temného Pána, média jej pronásledují na každém kroku a mladé čarodějky se předbíhají, aby se mu co nejvíce zalíbily. A on přitom chce být jen obyčejný kluk, copak se všichni pomátli? …Ne. Někdo se na Harryho přeci jen stále dívá mezi prsty, jeden aristokrat s platinovými vlasy. A právě ten mu již delší dobu v noci nedá spát…
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

larkinh:
“Takové sladké a milé, ale uvěřitelné.”
Cora:
“Moc milé. Jako by mě někdo pohladil.”
Velká_koule_chaosu:
“Hezká povídka.”
Mr. Robot:
“Príjemné, nenáročné a milé.”
Lucie:
“Líbilo, velmi.”
Fleur Tera:
“Veľmi, veľmi, veľmi pekné. Oceňujem najmä štýl, akým je to písané. Tá občasná strohosť, no pritom jemnosť akým dej plynie.”
Akkarra:
“Obvykle si stěžuju, že je povídka příliš dlouhá, ale tahle klidně mohla být o kousek delší. Závěr mi přišel trochu skokový, nicméně povídka je to krásná. Téma už stokrát použité a omílané pořád dokola, ovšem tentokrát slohově zpracované trochu jinak. A dobře. :)”
Rulie:
“Myslím, že je to napsané s citem a podle mě velmi realisticky. Dokonce mi vadí, že je to velmi krátké, ale asi by to pak ztratilo to kouzlo.”
Lilda:
“Hezké, takhle nějak bych si představovala, že by to opravdu mohlo být. Postavy působí realisticky, což se mi líbí. Každé slovo jsem jim věřila, navíc je to hezky napsané.”