Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dobrá koupě

  • Autor: Minx
  • Překladatel: Mája
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nebelvírští uspořádali dražbu otroků. Zkuste hádat, kdo si koupí Harryho?
  • Klíčová slova: humor, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Už jen samotný začátek je pro mě těžko alespoň vzdáleně uvěřitelný. Harry Potter, který se na pokraji války s Voldemortem chystá se spolužáky na výlet do Edinburgu a nechá se kvůli němu vydražit jako otrok v situci, kdy ho může získat kdkoliv ze zmijozelských spolužáků? Ehm. Jelikož bylo pozdě v noci, zbytek povídky jsem ze zvědavosti jen prolétla a obávám se, že už se k ní nevrátím, abych ji přečetla poctivě celou. Během otrockého týdne se vlastně neodehraje nic zásadního, Snape není ani trochu Snape a Harry se do něho zamiluje jako blesk z čistého nebe. Celý rozhovor o Harryho předchozích sexuálních zkušenost mi přišel jaksi groteskní, ale to bude kvůli tomu totálně OOC Snapeovi. Co musím ocenit a zdá se mi snad jako jediné reálné, jsou Harryho pohnutky, proč nechce na nic čekat a neváhá do "vztahu" se Snapem skočit rovnou naplno. A pak teda na začátku Harryho touha zabít polovinu svých spolužáků, zejména Seamuse, to bylo celkem vtipné. Za mě bohužel.”
FemmeFragile:
“Líbí se mi, že nejde o AU povídku a otroctví je v ní konstituováno spíš v přeneseném slova smyslu. Jen je to celé trochu uspěchané a "prostorově úsporné", skoro až zkratkovité - člověk se kolikrát ztrácí v tom, kdo co říkal a proč, jako kdyby v textu chyběly celé odstavce textu. Vývoj je podivně rychlý a Snape podivně milý. S Harrym celý otrocký týden promarní tím, že vůbec nic otrockého nedělají, a pak po sobě najednou skočí - navíc z Harryho iniciativy, po jediném rozhovoru s Hermionou. A Harry už rovnou plánuje společnou budoucnost na desetiletí, pokud je v příštích pěti minutách neoddělá Voldemort... Budiž jim to domácí štěstí přáno, ale tahle OOC povídka asi není nic pro mě.”
shadow:
“Já už si ji pamatuju snad i nazpaměť :D”
KalamityJane:
“Ale to bylo roztomilé. :D”
Anonymka SS:
“Moc se mi líbí, ráda se k povídce vracím ;-)”
jesssnape:
“=)))”
Potkanice:
“Jedna z mých nej”
Benny:
“Casiopea to řekla za mně.”
Casiopea:
“Nemám ani maličko chuť hledat na tom nějaké chyby. Čteno opakovaně. :)”
Adelaine:
“Nevím, jestli jsem se už nepřesytila, ale mně tohle nijak nepřijde moc zajímavý. 2-3”
Mrmla:
“..”
Fleur Tera:
“vydarené”
mariaa:
“Pěkné :)...”
belldandy:
“První otrocká povídka, kde nemám žádné zásadní problémy s věrohodností zápletky. To byl ode mě zřejmě vtip. :) Prostě tahle povídka je hodně dobrá. PS: Pro mě byl naopak Potter proklínající spolužáky těžko zkousnutelný, ale vše ostatní bylo skvělé.”
patolozka:
“Zajímavá povídka, nasmála jsem se...”
Nade:
“Užila jsem si nejen dražbu...”
Velká_koule_chaosu:
“4* - hezká, čtivá”
Sectumsempra:
“jedna z mych nejoblibenejsich, perfektni”
sirina:
“...”
assez:
“Ano.”
Akkarra:
“Skvěle jsem se bavila. A nejlepší je ta Potterova kletba, kterou použil na své spolužáky. Taky bych jí někdy potřebovala umět. :)”
zmije:
“Taková milá oddychovka”
Lilithka:
“Dražba otroků se zvrhne, nebelvírského hrdinu koupí ošklivý profesor lektvarů. Co po něm asi tak může chtít? Příběh mě bavil, dokonce jsem se i zasmála.”