Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Alone On The Water

  • Autor: MadLori
  • Překladatel: JW
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock, John, Lestrade, Mycroft
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Další kapitoly k nalezení zde - http://johnlock-collective.blog.cz/rubrika/povidky-od-jw/2
  • Klíčová slova: Johnlock, angst and character death

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Čtyři kapitoly obsahující všechny stejné nic. Ale asi vím kde se stala chyba. Dala jsem totiž na doporučení a přečetla si to jako první johnlock. Ale priority pro první čtení z fandomu jsou podle mě jiné, než utahanost a nudnost. Byla to asi hodně citovka a závidím těm, kdo si u toho popláčou ale já těžko budu brečet nad 4 dny umírající osobou, kterou jsem v tom páru ještě nepotkala a nemám k ní vztah. To prostě nedokážu.”
ygritte:
“I když už se k tomu asi už nevrátím, musím uznat, že je to dost dobrá povídka. To jen já jsem taková měkkota, že nezvládám ty tragické konce.”
Alisenka666:
“Hezké, ale smutné, co víc dodat... Snad jen, že John se mi tady velice líbí a že nedoporučuju hodně citlivým duším.”
Akkarra:
“Tohle už jsem asi kdysi četla. Nebo něco tomu podobného. Mě osobně vadí ten závěr - John by na tohle neměl ani náhodou. Byl skvělý parťák, ale jako jedinec by takto fungovat nedokázal.”
belldandy:
“Alone On The Wather má v zahraničním Sherlock fandomu pověst vstupní povídky do johnlocku, potažmo si lze představit, že to je dobrá povídka pro vstup do slashového světa jako takového. Ten rámec přátelství je v ní jen stěží nenápadně a zcela lehce překročen. Vznikl už v rané johlock éře po vydání první série a dokázal si vubudovat jisté kultovní postavení. / Už to tak vypadá, že každý fandom musí mít svou osudovou death story. A tak zhruba tím, čím je v HP fandomu (pro snarry) If You Are Prepared, čím je v Supernatural fandomu (pro destiel) Twist And Shout, tím je pro johnlock Alone On The Wather. Četla jsem je právě v tomto pořadí a bohužel musím říct, mělo to sestupnou tendenci. Zatímco If You Are Prepared bylo propracovanou dlouhou love story, která postupně vzniká, rozvijí se a jen shodou okolností (a taky samozřejmě vzhledem k logice zápletky) skončí špatně, zatímco Twist and Shout měl stále ještě nějakou zápletku mimo závěrečný srdceryvný konec, Alone On The Wather je krátká a taky na city velmi zpříma útočící povídka. Tak nějak jsem na tohle asi už otrlá a také mi to přijde příliš okatě manipulativní. Přemyšlím, že zkrátka nejsem cílová skupina, nejsem ta dívka, co právě začíná číst johnlock a slash a kterou první setkání s takvou vizí dojme, že pak bude vzpomínat na AOTW po zbytek své čtenářské fanfikční dráhy. Tak trochu ... bohužel, ale tohle už mi nestačí.”