Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Symfonie

  • Autor: Lyra Vronska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy, Hermiona Grangerová / Ron Weasley
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Peť let po válce. Mladý lékouzelník, vycházející Mistr lektvarů a nitrozpitu Draco Malfoy se ujímá svého prvního většího případu, jenž mu může pomoci k lepší kariéře a očistě své pověsti. Musí vyléčit slepého hrdinu kouzelnického světa, totiž Harryho. Psáno v roce 2012.
  • Klíčová slova: Drarry, HP/DM, slepota, slepý Harry

Hodnocení čtenářů:

monika134:
“Ahoj můžu se zeptat proč byla povídka smazaná z fanfiction.net? Nebo aspoň kde by byla možnost si povídku přečíst? Díky za odpověď.”
Extasy:
“Myslím, že jsem to už kdysi četla a také jsem pak hledala, jak se to jmenovalo. Navíc to byla má první povídka s tímto párem. Pořád si na to nějakým způsobem vzpomínám, tak to asi zapůsobit muselo :) Ale také si pamatuji, že to bylo takové rozvláčné. Určitě neurazí.”
Velká_koule_chaosu:
“Bohužel nezaujalo.”
Akkarra:
“Někdo tímto dílkem bude jistě nadšen. Já ne. Postavy jsou pojaté tak, že mají s předlohou shodná pouze jména a rozvláčné tempo a bolestínský děj, který tak trochu postrádá logiku, tomu na atraktivitě v mých očích nepřidaly. Přesto to není špatná povídka, jen není pro mě.”
kripolik:
“ff se mi celkem líbila. Příběh byl dobrý i když poměrně klasický a ničím moc zvláštní. Zda se mi, že na slohu by mohla autorka trochu zapracovat, ale číst se to dalo bez problémů.”