Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Into Your Hideaway

  • Autor: thepinupchemist
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Castiel/Dean, Sam, John, Charlie, Naomi ...
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Castiel najde opuštěného těhotného omegu ...
  • Klíčová slova: destiel, AU, omegaverse

Hodnocení čtenářů:

Vraní oko:
“Viz komentář belldandy, naprosto s ním souhlasím”
belldandy:
“Asi by se tomu dalo odpustit, když se dva mužští neumí deset kapitol rozhodnout, jestli se chtějí nebo ne. I to, že spolu při tom spí v jedné posteli a nikomu tomu není moc divné. Sice nerada, ale odpustila bych tomu možná i ty OOC charaktery. Dean, jak ho znám já, neuzná jen tak svou vlastní slabost a to ani sám před sebou, natož nahlas. Dean jen tak snadno neříká někomu "Miluju tě", jednodušší úkol je pro něj spolknout pravítko. O tom, že by tady měl Castiel smysl pro humor si můžete nechat jen zdát. A zlej John už mi ani nestojí za komentář. Ale řekněme, že jsem z FF na lescos zvyklá a odpustila bych to. Jenže ... jedno se tomu odpouští fakt blbě. Má-li tohle být podle všeho omegaverse, která zavrhuje společenské předsudky kolem alf a omeg, tak je zatraceně k vzteku, když ta klišé sama podporuje. Je tu sebepodceňující se, tu a tam pobrekávající, omega (v rozporu se svým původním charakterem) a ochranitelský alfa, prostě klasická pohádka máje, teda omegaverse. Mimojiné tam autorka uplatňuje strašně nešikovný způsob zvedání sevědomí. Je to stejné asi jakoby někdo ženský říkal, jak je skvělá rodička a matka. OK, neříkám, že to není pochvala, ale s klišé jsme zrovna moc nevykročili, že? A když někoho respektuji jako plnoprávnou osobu, tak za něj pokud možno nemluvím. Od člověka, který sám sebe představuje jako bojovníka za práva omegalidí takové chování vyznivá fakt nepatřičně. / Takhle: Ono to asi má své kouzlo, ale přes tohle se prostě nepřenesu./Hodnocení až to dočtu, ale má to ještě tři pokračování a na ty se už necítím.”