Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Temnota, Temnota

  • Autor: Aradia
  • Překladatel: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Snape byli zajati Voldemortem
  • Klíčová slova: smutek, tragédie

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“-”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Libí i přes tragický konec.”
Glorien:
“Povídka dobrá, i když na mě už příliš tragická.”
Akkarra:
“PWP s tragickým koncem. :)”
Adelaine:
“Asi moc nemám ráda povídky, kde vyhraje temná strana a nezbyde žádná naděje. Ale trochu mám pocit, že i tak tomuhle něco chybělo.”
Mrmla:
“Povedené.Smutné.”
Fleur Tera:
“...”
belldandy:
“V zásadě je tohle takové HODNĚ vylepšené (ale pořád) PWP. Aradia je pro mě autorka, jejíž fanfikce se mi hned z kraje docela líbí, ale vždy dojdu při čtení ke chvíli, kdy se mi zdá, že ten příběh přestává fungovat. Mezi všemi těmi třemi věcmi, které D.J. od ní přeložil do češtiny, je "Temnota, temnota" má nejoblíbenější a nejvíce ji dokážu věřit. No, i tady jsem si našla ten moment, kdy se mi něco nezdá. Věřím výchozí situaci, věřím i tomu vzplanutí, konec je sice hodně, snad až zbytečně, vypjatý, ale věřím mu. Jenže nevěřím tomu, co následuje po onom vzplanutí. Poněvadž si nedovedu představit, že když jeden podlehne vášni tak pak provádí taková "cvičení", která by podle mě přišla na řadu až po měsících vztahu. Ale vlastně je to jen drobná vada na kráse a tak tentokrát zkusím vyrovnat svůj možná přehnaně přikrý odsudek k "Milovat tě je nevděčná věc ..." a dávám: "Moc pěkné a někdy se k tomu s radostí vrátím".”
Sectumsempra:
“velmi povedene”
Kate Mathews:
“...”
assez:
“Ano.”
Lilithka:
“Příběh zajetí , kde vyplavou na světlo rozličné city. Smutné a tragické.”