Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nezapomenutelná minulost

  • Autor: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Drarry Challenge. Harry i Draco jsou ženatí a žijí každý svým vlastním životem. Ani jeden z nich však není zcela šťastný a nemůže zapomenout na osudový večer po hostině na závěr jejich studia v Bradavicích, který spolu strávili v Komnatě nejvyšší potřeby. Když se tedy potkají na večírku k oslavě deseti let od poražení Pána Zla a staré vzpomínky jsou oprášeny, opět to mezi nimi pořádně zajiskří…
  • Klíčová slova: Drarry, Post-War

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
kripolik:
“Ano bylo to blboučké, ale krásně. Po přečtení mi na tváři zůstal takový ten přiblblý úsměv a hrozně mě mrzelo, že už to nepokračuje. Škoda, že je to tak useklé, ještě na další 2-3 kapitoly tam potenciál vidím.”
lymmet:
“No jako první mě napadlo slovo "blboučký." Ani se mi to nechce víc rozvádět.”
finde:
“povídka se mi líbí, asi bych normálně dala jen za tři, ale protože slashe z fandomu HP ubývá dávám 4”
Mr. Robot:
“Nemalo to žiaden úvod, jadro ani záver... jednoducho nedokončená práca :(”
Akkarra:
“Ale no tak... Tohle přece mohlo být delší a detailnější. :)”
Benny:
“Klasické zpracování na zadané téma, hlavní je, že se s autorkou shodneme na rozdělení pozic :D”