Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A Hole in the World

  • Autor: AnnelieseMichel
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Dean Winchester/Castiel, Sam Winchester, Ellen Harvelle, Jo Harvelle, Jessica Moore, Zachariah, Lucifer, Crowley, Ash, Charlie Bradbury, Victor Henriksen, Rufus Turner, Gabriel, Chuck
  • Rating: Explicit
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 58
  • Shrnutí: Dean Winchester never wanted to go home again. Going back to Lawrence meant people who knew what he was, who didn't buy into the lie. But with a tragic accident, he's back and dealing with the death of his father, the social stigma and objectification of being an out Omega, and the lingering aftermath of a long-ago crime.
  • Klíčová slova: AU, destiel, omegaverse

Hodnocení čtenářů:

Alisenka666:
“Sice jsem to celé přečetla, ale přišlo mi to nějaké nudné a nijaké, asi mě neoslovilo to téma...”
belldandy:
“Určitě jsem nečekala, že prví delší destiel, co si přečtu bude nejen AU, ale ještě k tomu omegaverse. Ale stalo se a já jsem unešená. Nejsem nějak sto sesumírovat v krátkosti své dojmy a počítám s tím, že se na to téma vykecám na svém webu. AnnelieseMichel si dala za úkol napsat fanfikci, která zachová omegadinamiku a při tom nebude lámat charaktery. Vzhledem k mé omezené znalosti omegaversí nechci soudit to pvní, ale to druhé se povedlo. Palec nahoru. Palec nejvýš kam dosáhnu. / Tak tady jsem se vypovídala víc podrobně: http://belldandy.webnode.cz/news/a-hole-in-the-world-pribeh-o-omega-emancipaci/”