Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Silniční anděl

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Castiel/Dean, Sam
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bar, ve kterém s Deanem byli, se nijak nelišil od zbylých čtyřiceti devíti, které za dobu svého přátelství s Deanem a Samem měl tu možnost navštívit.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Alisenka666:
“K přečtení...”
Mr. Robot:
“Veľmi dobre sa to čítalo. Cas bol rozkošný a Dean trochu ťulpas, presne tak, ako to byť má :)”
Sectumsempra:
“Och! Netrpelive ocekavam neco dalsiho:)”
Akkarra:
“Ó, ano... Dean se chová jako blbec (jak jinak, ostatně je to přeci Dean) a Castiel tak úplně neví, kde je chyba (jak jinak, ostatně je to přeci Cas). Občas se divím, že se ti dva ještě vzájemně neumlátili prvním alespoň trochu vhodným předmětem, který by byl zrovna po ruce: :D”
Benny:
“Šíleně romantické což je u Lanevry nezvykle.Pokud bych nevěděla co kluky čeká, asi by byla známka o bod nižší, ale pokračování toho slibuje hodně.”
belldandy:
“Tedy, jestli Lanevra ten název ještě změní, což tak trochu hrozí, tak mi udělá čářu přes rozpočet. / Možná si dělám do budoucna starosti s tím, jaký děj dokáže Lanevra z téhle povídky ještě vykřesat, když se zatím jediný konflikt točí kolem Deanovi neschopnosti ujasnit si, jestli s Casem něco mít chce? Nicméně mě to doposud strašně baví. Hlavně proto, že hrdiny příběhu ve svých rolích poznávám, že Cas je upřimný až na zabití a Dean se tváří seč může, že je v pohodě. A čtenář by je za to s chutí oba pomiloval.”