Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

To the future

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Castiel/Dean, Sam, Charlie, chybí Kevin a Garth
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Chtěl něco říct, ale nezmohl se na slovo, protože hned za Samem šel on, Dean, o deset let starší a zkušenější a unavenější, a ať se sakra propadne, jestli kdy viděl něco podivnějšího než starší vydání sebe sama.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“:)”
belldandy:
“4/5. Tohle by kolem a kolem vzato, klidně mohlo být bráno jako sequel k "Pokoji na konci světa", což je pro mě rozhodně pozitivní fakt, protože "Pokoj" mám ze všech Barrensiných povídek osobně asi najraději. Začátek mě strašně bavil. Dala bych za něj klidně i pět hvězdiček. Co víc, u scény, kdy má Castiel hlavu položenou v Deanově klíně jsem jihla, prostě nastoupily přesně ty správné pocity, kvůli kterým to člověk obvykle čte. Jenže o to víc mě štve, že z toho nakonec není zas nic víc než jeden velký rozhovor. Nemůžu se zbavit pocitu, že Dean by tak dlouho nerozebíral nové vztahy v nové situaci, nakonec by nad tím nejspíš mávl rukou a řešil by spíš něco, co se dotýká jeho posledního případu. Kdyby to celé stálo jen na mně (Což teda rozhodně nestojí.), tak bych pár posledních odstavců smázla a přidala tomu konec dle svého vkusu - třeba vypátrání motivů potrhlé čarodějnice, případné zničení čarodějnice, z praktických důvodů výmaz paměti, případně ... nějaký sex (?:). No, po pravdě, ten by mi zrovna tady až tolik nechyběl, nechala bych si spíš pro jinou povídku, třeba pro ten "Pokoj na konci světa".”